5/04/2011

My Best housematesss

Pada kali ny, aku nak story pada u all sape housmate aku sepanjang aku belajar kt INSTEDT ny hah.
Teratak kte org ny dekat je ngn kolej papepun seng jaln jep lau xde bus.. menci tol tme bus x pick up. terpakse la jaln kaki dgn pakai heal bagai. p papepun ley jgk  exercise pg2..  

Kteorg ny duduk kt jalan mulia, ala seng jep lau korg cari umah paling senget uh uma kteowg la.. Dalam umah yg sebesar alam 2 kte owg just berkongsi 8 orang jep x lebeyh x kurang hihihi...Tme duduk umah 2 mase semester 3 r sampai sekarang.. sem dpn dah last kteowg bersama lps ny bwk haluan masing2 untuk membina mase dpn dlm kerjaya plak ... ceyh konon...


Diantaranye housemate2 aku dikala senang n susahnye


SIVANESSWARY 





















KAVITA












HAFIZAH a.k.a KAK LONG






NURUL NADIA





NURUL IZZATI























EDA ZUBAIDAH




















NORYANA NAJJUA





















kowg ny yg terbest la bg aku.. sayang korang sgt2.. kenangan selama dengan korg x kn lpe r..
nnty lau dah biz blajar still lg windu kt kowg dah x dpt lg berkongsi pape lg..
thank la ye bertahan gn perangai aku ny yg nth pape je..
memg terbaek r dpt jpe u all..
aku ske sgt2..

kpd eda, k.long, n aya dr 1st sem sampai skrg still lg bersame..

love u all so much

cedeyh la plak.. 

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol