6/04/2016

happy holiday

Assalamualaikum

Semalam aku menangis, aku sedih sampai aku tertidor. Pagi tu aku tersedar dari tidor aku pikir kenapa aku menangis hanya kerana seorang lelaki yang menyakitkan hati ko yang dah pun tinggalkan ko. Ya aku kena bangkit. Life must go on. No man no cry..

Hari ni aku cuti so aku decide nak pergi jalan x kesah la kt mana pun janji berjalan je  la seluruh jb.. pergi jpo sampaikan cari kereta tak jumpa2..


Cari kereta tak jumpa2 hahaha jenuh mncri..pandai betul nyorok


Pergi jpo x sah kalau x masuk sini.. pling wajib



Sebelum mulakan perjalann makan dlu


Last sebelum balik


Muka dah penat


Ni je sempat grab dekat carlo rino



Dah lama giler aku tak cuti busy dengan kerja walaupun semalam aku memang dah siap2 bawa working paper balik umah nak siapkan hari ni tapi tulah mood tak mengizinkan aku.. so esok work hard ler jawabnya..


Xoxo 
Eyza fye




No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol