6/03/2016

luahan perasaan lagi

Kdg2 aku rasa sangat x adil
Kdg2 aku rasa nak bunuh diri pun ada
Kdg2 aku rasa nak patah balik ke masa lalu.
Aku penat sangat penat nak hadaapi hidup ni..

Kdg2 aku jeles dengan org sekeliling aku yang paling hampir membe aku sendri.. aku jeles tgk kebahagiaan diorang dah ada family sndri .. dah ada tunang tapi aku entahlah mungkin x akan ada bina family tu lg..

Aku tahu aku khilaf.. percaya sgt seseorg tu.. tp akhirnya go mcm tu... xde rasa sedikit pun bersalah atas apa yg dia telah buat. Sakitkan hati aku.. lukakan hati aku.

Kdg2 aku tak kuat aku lemah aku x larat aku benci tp realitinye aku ada hati tp xde perasaan. Aku sedih aku nanges xde sape pun yang tahu.. ya memng penat jd seorg perempuan..


No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol