9/22/2014

CABARAN 30 HARI : HARI 11 - KENANGAN LUCU ZAMAN KANAK- KANAK EYZA FYE

Assalamualaikum..

Mesti kan semua orang ada kenanfan lucu zaman kanak2.. jom la share dengan saya.

Ni ha saya list kan kenangan tu.

1. U all pernah x main ala yang nyanyi lagu nenek2 si bongkok tiga tu.. masa saya kena jadi nenek kan kena lah tutup mata bila start nak cari di orang tu jalan2 lah tapi x jumpa2 akhirnya gedebuk masuk dalam longkang besar.. sakit siot..

2. Dulu kat depan rumah ada pokok nangka besar la. Saya buatlah buaian sendiri nak tahu guna apa. Tau x dulu ada 1 bakul untuk letak daun2 kering la senang nak buang.. bakul tu lah jadi tempat buaian

3. kejar orang bawa basikal sampai terjatuh guling2.

4. Jeles tengok kawan2 putih melepak nak tau pe saya buat, saya sapu bedak bagi putih..hihi

5. Masa sekolah tadika selalu ponteng sekolah. Cikgu tu cubit kat pingang sampai lebam oooo. Lupa kerana apa.

6. Masa sekolah rendah pula kena denda ketuk ketampi 100x sampai mengigil kaki x boleh jalan.. kerana rakan sekelas aku yang terkena diorang x pun.

Tapi x pe lah sekurang2 nya kita ada kenangan yang x akan dilupakan

Xoxo
Eyzafye

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol