9/23/2014

CABARAN 30 HARI : HARI 17 - 5 PERKARA YANG EYZA FYE RINDUKAN APA SAHAJA

Assalamualaikum..

Banyak perkara yang saya rindukan yang tidak akan dapat buat balik.

1. RINDU MASAKAN MAK
  Dah memang saya x akan dapat rasa masakan mak saya rindu sangat2 nak suruh mak masak macam2 tapi nak buat macam mana x dapat lagi..

2. RINDU NAK LUANGKAN MASA DENGAN FAMILY
   Kekangan masa x dapat nak luangkan masa dengan family pergi jalan2 al maklum lah abah cuti sabtu, adk2 cuti sabtu saya ari ahad masa tu diorang semua kerja dan sekolah. Keseorang lah duduk dekat rumah.

3. HANG OUT DENGAN MEMBE
   Dulu masa sekolah rajin la pergi sana sini lepas tamat sesi sekolah pergi tengok wayang la. Membe saya ramai kat jb, saya ni dah la pindah randah semakin jauh ada lah dengan membe. Hope lesen kereta lulus boleh lah g jalan jumpa diorang semua,

4. Housemates masa study
   Rindunya dekat budak2 housemate eda, kak long, kak nadia diorang ni semua dah kahwin dah dapat bby pun tahun ni.. best kan.. aya, kavi,siva on the way  lettew.. insyallah doakan kita ye teringin juga tapi nak buat macam mana x de jodoh lagi.

5. Arwah ma
   Paling rindu hari2. Kalau masa boleh putar balik nak jaga ma nak extand je belajar dulu..



Xoxo
Eyza fye

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol