2/12/2011

aku dan dye

Ak punya seseorg yg ak syg cgt2...dah nk dkt 8 bln aku bersamanye..bnyk kenangan pahit, manis, sedih dan gembira tp kdg2 uh ak x fhm dgn perangai dye .kenapa dye harus buat ak mcm ni...kdg2 aku pke besar sgt ke kesalahn yg aku buat terhadap dye, x terpke kah dye jugak telah melakukan kesalahan dan aku dengan hati yg hancur sedia memaafkan dye kembali walaupun hati aku ni terlalu sakit.Ingin sekali aku nk menjerit kt dye yang aku sbnrnye sakit hati dengan dye sgt yg aku nk membenci dye.. Tp hati aku ny sush nk benci dye....Kenpa lah aku amt menyayangi owg mcm dye??? kenpa la dye mcm dye. knp la dye x prnh nk mengaku ??? hari yg pling ak bnci,tme uh ad seorg pmpn ny ngaku gurl dye.aku rase dunia aku ny dpenuhi kebohongan olehnye..knp ko wt ak cm gni...sakit hati ak mendngr luahan dr perempn tu..ble ak tnye ko knpe ko menafikannye ??? ak x taahu nk mempercayai sesiapapun .aku hnya mempercayai ape yg ak rase selame ny dgn ko. ble ak x berada di samping ko aku rase aku kehilangan ko dat y aku terima ko blk..tp ble ak wat kesalahn ckit je pasal aku ckp ko kedek kt pie ko dah mrh2 kt aku..aku rase bnda ny dah lme tahun lps punye cte...sampaikan ko ckp aku ny la ak tu la..n pape je la..yang amt menyakitkan ak..ble aty ak d sakitkan oleh ko, ko xde perasaan ke.?? sampai skrg ko xnk angkt kol ak n wply msj aku..sampai hati ko eak..bagus la ko wt cm g2....Seandainye kte ny ad jodoh aku x taw nk bersama ko hari2 cm ne..tgk la skrg tme cple pon nth pape je mybe la .aku dah x taw nk ckp pe pasal ny lg...biar la ak simpan je dlm ati aku,bia aku sowg je yg rase..aku x kn mungkir janji gn ko untuk masak kn ko ikan siakap 2.lps aku buatkan utk ko..aku rase lps uh aku akn pergi dr ko..sekiranye ko di takdirkn bersama aku,kte akn berjumpa lg nnty...ak bnci cgt2 tme gado uh..ko uh da la pns baran.ak x suke gn sikap ko yg 2..kdg2 ak rase ak ny x lyk utk ko..ko buat ak mcm la ak ny bkn sape2 bg ko..ak tension..ak da jnji dgn diri ak ko adalah org yg terakhir untuk menjd teman ak..lps ny lau memg d takdirkn hubungn ini putus...ak da mls lg utk bercple..biarlah hnye kwn2 je......

CinTa,ble 1st tme berjupe,berkawan n x de relationship semuanya indah2,ayt nk power2 je,janji lg la berjanji 2 la berjanji ny la n mcm2 lg yg ditaburkan..sampai da memungkirinye la...ble dah lme2 perhubungan ny bru la dye sedia tunjuk baran yg selama ny tersimpan.

aku ingin mencari seorg lelaky yg boleh memimpin aku dan hidup bersamanye sepanjang akhir hayatnye.

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol