10/18/2013

YUN NAM HAIR CARE

assalamualaikum & selamat pagi

Masa tahun lepas lepas saya pergi Tesco Tebrau, JB ada satu amoi ni promote Yun Nam Hair Care ni kat saya just bayar RM 10 untuk dapatkan free treatment + free sample produk + free hair tonic macam-macam la amoi tu promote kat saya dia ada tanya saya kerja ke atau student saya jawab je la student padahal dah keje hahah.. lps tu amoi tu tanya la problem rambut saya so layan kan je la. Memang amoi tu paksa sehinggalah saya cakap ok la saya beli voucher tu puas hati amoi tu.

Esok harinya, Pihak Yun Nam call, dye suruh saya datang buat treatment tu tapi memandangkan busy masa tu x dapat la datang. Paling membuatkan saya rimas hari-hari call tanya bila boleh buat treatment tu blablablabla membebel amoi tu lepas tu saya malas nak angkat call.Lepas beberape hari, Yun Nam call saya lagi haizzzzz angkat je la & buat appointment pada pukul 2pm nak datang hari sabtu.

Janji pukul 2pm tapi pukul 3.30pm saya baru sampai nak buat macam mana benda x dapat nak elak. Sampai je dekat sana kena register dulu tunggu la dalam 15 minit sementara consultant yun nam datang naik bosan seyh. Lebih kurang 30 minit baru sampai consultant tp x ingat nama nya sape lupa dah dye bawa saya ke 1 bilik untuk scan rambut saya lg pun saya memang mengalami rambut gugur. Lepas dye check keadaan rambut dye bagi tahu yang saya ni dah nak mengalami kebotakan rambut. OMG terkejut dibuatnya ye la rambut ni aset perempuan yang paling penting ok. Masa dye scan rambut saya, dye bagitahu akar rambut x sihat kulit kepala sensitive merah-merah memang boleh nampak siap dye tayang dekat pc tapi dalam hati x sabar nak buat treatment.

Part ni yang paling saya x gemar mana tidaknya dye promote suruh saya join membership just bayar RM500 sahaja dapat free 2 x treatment pewh ingat RM 5 mana nak cari RM 500 lebih baik RM 500 tu buat simpanan or shopping ke dari nak join membership impossible la saya nak buat treatment dekat sini 1 kali treatment je RM 300++ kalau duit berkepuk-kepuk dekat bank x pe la juga setiap minggu boleh buat treatment. Saya pe lagi menolak la dari join membership lagi pun dye tahu saya ni student bukan kerja. Cara dye memang paksa la sikit bila kita menolak x nak join tengok dari muka dia memang nampak marah la menyirap juga saya dibuatnya tapi daripada hilang RM 500 buat muka slumber saje la.

Akhirnya dye mengalah, dye panggil consultant yang lain arrange kan buat treatment untuk saya. Mula-mula dye cuci dengan shampoo lepas tu basuh rambut dah basuh dye letak herbal dekat kulit kepala & ramas-ramas biar herba tu meresap la & stim selama 1/2 jam. Mengantok di buatnya lepas 1/2 jam pergi cuci balik dan keringkan rambut guna hair dryer dan siap.

Masa nak balik tu pihak Yun Nam bagi saya starter kit + hair tonic untuk try yang paling best saya suka tonic rambut Yun Nam kalau nak beli memang x boleh la harga pun dekat beratus kalau nak murah kena join dulu membership dapat la 1/2 price memang x la nak join.


Kalau u all nak try boleh la daftar dekat sini click je gambar YUN NAM 1
 tu ok dapat free 1 regenerative hair cell teraphy + 1 hair root strenthening therapy + 1 revival kit worth RM 468 untung kan daftar free dulu saya kena bayar RM 10 untuk voucher je kalau x nak join membership pandai-pandailah buat alasan selamat mencuba.


No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol