9/22/2014

CABARAN 30 HARI : HARI 10 - APA DI DALAM HANDBAG EYZA FYE

Assalamualaikum...

Entry kali ni berkisarkan apa yang ada di dalam handbag eyza fye

1. Purse - paling penting macam2 ada kalau tertinggal x tahu nak cakap pe.

2. Handphone - ni pun penting kalau pergi jalan tiba2 sesat dah payah nak call.

3. Tab - gadget satu2 nya yang saya ada.

4. Pen - kalau saat2 memerlukan senang dah ada.

5. Cas - mana tahu batery hp habis orang lain dah upgrade powerbank tp saya x pun walaupun kat uma dah ada powerbank tapi memang x akan bawa pun.

6. Kunci - x kira lah kunci apa2 pun.

7. Earphone - bosan boleh layan lagu dekat tab

8. Alat makeup - bedak, lipgloss,cermin memg penting.

Tu je lah kot barang2 yang ada dalam handbag

Xoxo
Eyzafye

2 comments :

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol