9/17/2014

CABARAN 30 HARI: HARI 8- 5 LAGU KEGEMARAN EYZA FYE

ASSALMUALAIKUM...

FUHHHH baru sampai cabaran yang ke 8 tinggal lagi 10 cabaran nak akan di update.. Banyak nya.. T_T

5 lagu kegemaran Eyza Fye

1. I DONT LOVE YOU -MCR

Lagu ni masa zaman sekolah dahulu kala.. memang berhantu betul lah.

Sometimes I cry so hard from pleading
So sick and tired of all the needless beating
But baby when they knock you down and out
It's where you ought to stay



2. THIS LOVE-MAROON 5




I was so high I did not recognize
The fire burning in her eyes
The chaos that controlled my mind
Whispered goodbye and she got on a plane
Never to return again
But always in my heart

This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore

3. SESAAT KAU DATANG


Lagu ni best giler.. Masa frust dulu duk ulang berkali2 lagu ni tanpa jemu.
sadis depa 2 orang ni nak kahwin.. ncem giler nak habaq kat u all


Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..



4. DI SAAT AKU MENCINTAIMU-DADALI



Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

5. TETAP MENANTIMU


Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu



nie je lah lagu dambaan pilu..

x0x0
EyzaFye

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Eyzafye. Design by Ayu Barbydol